Змішане навчання: сутність та переваги у сучасній школі

30 грудня 2020 року в Чорноморській гімназії №1 відбулась педагогічна рада “Змішане навчання: сутність та переваги у сучасній школі”. Заступник директора Пшенична Сніжана Анатоліївна розповіла про основні підходи та принципи щодо впровадження змішаного навчання в освітній діяльності Чорноморської гімназії №1

Дискусія “Вивчаємо ЄС у школі – вимога часу чи внесок у майбутнє?”

У вересні 2020 року я взяла участь в онлайн – дискусії “Вивчаємо ЄС у школі – вимога часу чи внесок у майбутнє?” у рамках ініціативи Уроки Європи для Шкіл України, що підтримується Відділом преси, освіти та культури Посольства США в Україні. Чи відрізняється сприйняття ЄС у школах сходу і заходу, півдня і півночі України? Для чого сучасним школярам знати про ЄС? Як розповісти про західні цінності, не створюючи нові предмети? Впродовж дискусії слухали думки й історії вчителів зі сходу і заходу, центру, півдня і півночі України. Перед дискусією я провела опитування серед учнів 7-8 класів: що для них означає бути частиною Європи. Було багато цікавих думок. Я представляла південь України і розглядала це питання з точки зору вчителя зарубіжної літератури. Не секрет, що завдяки кращим зарубіжним авторам, ми розуміємо, як думають європейці, як працюють і відпочивають, як вітаються і як страждають, як плачуть та радіють, як йшли до цивілізації та досягли високого економічного розвитку і чуда ЄЕС.

Розповісти дітям про Європейський Союз зрозумілими словами можливо і потрібно. Якщо уроки сплановано у формі гри, діти не помічають, що вчаться. Тому поділилася досвідом з учасниками дискусії про використання інтерактивних методик викладання матеріалу про Європейський Союз, що стають дедалі більш актуальними. Опитування показало, що багато знань про ЄС учні отримують саме з уроків зарубіжної літератури. Емоційний інтелект – це здатність людини розуміти й контролювати свої емоції та емоції оточуючих. Саме з емоційним інтелектом учня працюють вчителі зарубіжної літератури. Саме він дає змогу запам’ятовувати через відчуття і яскраві враження більше і розуміти більше, ніж при простій логіці. Враження від пережитого на уроці є базою для знань довготривалих. 

Тому, я вважаю, що сучасна тріада для стратегічного розвитку українця в справжнього європейця – це зарубіжна література, художня культура і всесвітня історія, як не дивно, гуманітарні предмети. 

Фестиваль організований Благодійним фондом Восток SOS за підтримки Міжнародний фонд “Відродження”, Estonian Embassy in Kyiv, MTÜ Mondo, Правозахисний центр «Поступ» / HRC Postup і Європейської комісії в рамках програми EU Aid Volunteers, а також мережі супермаркетів “Семья”.

Джерело